Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244
Назва: Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг
Автори: КРУКОВИЧ, Олександр Віталійович
Ключові слова: вихідні дані, безпека дорожнього руху, пішохідний рух, модель соціальних сил, безпілотний літальний апарат, штучний інтелект, інтелектуальний відеоаналіз даних, Datafromsky, транспортне моделювання, PTV Vissim, Viswalk
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: КНУ
Бібліографічний опис: Крукович, О.В. Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2021. 53 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі виконано оцінку та розроблено рішення щодо удосконалення організації пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг на основі вивчення поведінки пішоходів на дублюючому підземний перехід регульованому світлофором пішохідному переході. Проведено польові обстеження ділянки вулично-дорожньої мережі у місті Кривий Ріг по вулиці Лермонтова від зупинки «Центральний ринок» до перехрестя з вулицею Старовокзальна у вигляді двох повітряних відеозйомок руху за допомогою БПЛА у пікові години доби вихідного дня. За результатами інтелектуального відеоаналізу руху на двох ділянках встановлено, що інтенсивність пішохідного руху в обох напрямках (убік та від Центрального ринку) порівняна та знаходиться на рівні 870 – 900 осіб/годину, а за період польових обстежень підземним переходом скористувалось 316 осіб, що складає 15% від загальної кількості пішоходів. Встановлено, що розрахункова циклограма пішохідного руху не задовольняє умовам руху на ділянці. Рекомендовано залишити наземний пішохідний перехід у якості основного для регулювання руху біля зупинки «Центральний ринок», а підземний перехід у якості альтернативи для переходу магістральної вулиці; збільшити тривалість зеленого сигналу та відповідно зменшити тривалість забороняючого сигналу пішохідного світлофору на 10%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крукович.pdf2.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.