Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244| Назва: | Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг |
| Автори: | КРУКОВИЧ, Олександр Віталійович |
| Ключові слова: | вихідні дані, безпека дорожнього руху, пішохідний рух, модель соціальних сил, безпілотний літальний апарат, штучний інтелект, інтелектуальний відеоаналіз даних, Datafromsky, транспортне моделювання, PTV Vissim, Viswalk |
| Дата публікації: | чер-2021 |
| Видавництво: | КНУ |
| Бібліографічний опис: | Крукович, О.В. Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2021. 53 с. |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі виконано оцінку та розроблено рішення щодо удосконалення організації пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг на основі вивчення поведінки пішоходів на дублюючому підземний перехід регульованому світлофором пішохідному переході. Проведено польові обстеження ділянки вулично-дорожньої мережі у місті Кривий Ріг по вулиці Лермонтова від зупинки «Центральний ринок» до перехрестя з вулицею Старовокзальна у вигляді двох повітряних відеозйомок руху за допомогою БПЛА у пікові години доби вихідного дня. За результатами інтелектуального відеоаналізу руху на двох ділянках встановлено, що інтенсивність пішохідного руху в обох напрямках (убік та від Центрального ринку) порівняна та знаходиться на рівні 870 – 900 осіб/годину, а за період польових обстежень підземним переходом скористувалось 316 осіб, що складає 15% від загальної кількості пішоходів. Встановлено, що розрахункова циклограма пішохідного руху не задовольняє умовам руху на ділянці. Рекомендовано залишити наземний пішохідний перехід у якості основного для регулювання руху біля зупинки «Центральний ринок», а підземний перехід у якості альтернативи для переходу магістральної вулиці; збільшити тривалість зеленого сигналу та відповідно зменшити тривалість забороняючого сигналу пішохідного світлофору на 10%. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244 |
| Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Крукович.pdf | 2.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
