Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | КРУКОВИЧ, Олександр Віталійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T11:02:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T11:02:54Z | - |
| dc.date.issued | 2021-06 | - |
| dc.identifier.citation | Крукович, О.В. Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг: кваліфікаційна робота ... бакалавра. Кривий Ріг, 2021. 53 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8244 | - |
| dc.description.abstract | У роботі виконано оцінку та розроблено рішення щодо удосконалення організації пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг на основі вивчення поведінки пішоходів на дублюючому підземний перехід регульованому світлофором пішохідному переході. Проведено польові обстеження ділянки вулично-дорожньої мережі у місті Кривий Ріг по вулиці Лермонтова від зупинки «Центральний ринок» до перехрестя з вулицею Старовокзальна у вигляді двох повітряних відеозйомок руху за допомогою БПЛА у пікові години доби вихідного дня. За результатами інтелектуального відеоаналізу руху на двох ділянках встановлено, що інтенсивність пішохідного руху в обох напрямках (убік та від Центрального ринку) порівняна та знаходиться на рівні 870 – 900 осіб/годину, а за період польових обстежень підземним переходом скористувалось 316 осіб, що складає 15% від загальної кількості пішоходів. Встановлено, що розрахункова циклограма пішохідного руху не задовольняє умовам руху на ділянці. Рекомендовано залишити наземний пішохідний перехід у якості основного для регулювання руху біля зупинки «Центральний ринок», а підземний перехід у якості альтернативи для переходу магістральної вулиці; збільшити тривалість зеленого сигналу та відповідно зменшити тривалість забороняючого сигналу пішохідного світлофору на 10%. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | КНУ | uk_UA |
| dc.subject | вихідні дані, безпека дорожнього руху, пішохідний рух, модель соціальних сил, безпілотний літальний апарат, штучний інтелект, інтелектуальний відеоаналіз даних, Datafromsky, транспортне моделювання, PTV Vissim, Viswalk | uk_UA |
| dc.title | Обґрунтування заходів з підвищення безпеки пішохідного руху по вулиці Лермонтова (зупинка «Центральний ринок») у місті Кривий Ріг | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2021 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Крукович.pdf | 2.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
