Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 301
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2018 | Методологические основы и принципы обучения русскому или украинскому языку как иностранному | Лановая, Ирина Викторовна; Ланова, Ірина Вікторівна; Lanova, Iryna |
2017 | Системний підхід до аналізу структури сучасного підручника української мови як іноземної | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2017 | Інформативність тексту як одна з основних вимог навчання мовленнєвому спілкуванню студентів-іноземців | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2021 | Значення просунутого етапу для студентів-нефілологів | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2018 | Основи демократизації керування освітньою діяльністю у вищій школі | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2015 | Навчання фонетики української мови іноземних студентів на початковому етапі | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2019 | Значення переказу в процесі формування у студентів-іноземців навичок писемного мовлення | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2020 | Особливості роботи зі студентами-іноземцями на початковому етапі навчання української мови | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2019 | Країнознавство на початковому етапі навчання | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2017 | Інформаційна обізнаність – життєво необхідна складова професійної діяльності майбутнього фахівця | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2017 | Значение интенсивного обучения как полноценной методической системы | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2017 | Основні складові формування професійно-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2016 | Урахування відмінностей між українською та арабською мовами – найефективніший шлях роботи при навчанні іноземних студентів української мови | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2018 | Формування професійної мовленнєвої компетентності майбутніх інженерів гірничо-металургійного напряму у технічних закладах вищої освіти | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2021 | Інноваційний розвиток науки на засадах ноосферного світорозуміння, ноо-знання і методології ноонаукового пізнання | Капіца, Володимир Федорович; Капица, Владимир Федорович; Kapitsa, Volodymyr |
2021 | Ноосферно-наукові інновації і створення філософсько-інноваційних засад онтології та гносеології ноо-науки | Капіца, Володимир Федорович; Капица, Владимир Федорович; Kapitsa, Volodymyr |
2014 | Значення української фахової термінології у формуванні професійної мовленнєвої компетентності майбутнього спеціаліста | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2016 | Особливості професійного спілкування як специфічної форми контактів фахівців | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2016 | Значення української фахової термінології у вихованні мовленнєво компетентних спеціалістів | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
2016 | Формування навичок професійного мовлення студентів технічних спеціальностей | Ланова, Ірина Вікторівна; Лановая, Ирина Викторовна; Lanova, Iryna |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 160 з 301