Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/970
Назва: Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ
Автори: Модло, Євгеній Олександрович
Єчкало, Юлія Володимирівна
Ечкало, Юлия Владимировна
Yechkalo, Yuliia
Семеріков, Сергій Олексійович
Семериков, Сергей Алексеевич
Semerikov, Serhii
Ткачук, Вікторія Василівна
Ткачук, Виктория Васильевна
Tkachuk, Viktoriia
Ключові слова: технологія доповненої реальності
мобільно орієнтоване середовище навчання ВНЗ
навчання фізики
Дата публікації: 2017
Видавництво: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ / Є. О. Модло, Ю. В. Єчкало, С. О. Семеріков, В. В. Ткачук // Наукові записки. – Випуск 11. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 93-100.
Опис: Мета дослідження: висвітлення особливостей використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ. Завдання дослідження: визначити роль та місце технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання, а також можливості використання технології доповненої реальності у навчанні фізики. Об’єкт дослідження: мобільно орієнтоване середовище навчання ВНЗ. Предмет дослідження: технологія доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ. Використані методи дослідження: теоретичні – аналіз науково-методичної літератури; емпіричні – навчання, спостереження за навчальним процесом. Результати дослідження. На основі аналізу наукових публікацій визначено поняття доповненої реальності. Відмічено, що онлайн-експерименти засобами доповненої реальності надають студентам можливість спостерігати й описувати роботу реальних систем при зміні їхніх параметрів, а також частково замінити експериментальні установки об’єктами доповненої реальності. Розглянуто схему реалізації доповненої реальності. Окремо виділено можливості роботи з об’єктами доповненої реальності у навчанні фізики. Показано, що застосування засобів доповненої реальності надає можливість підвищити реалістичність дослідження; забезпечує емоційний та пізнавальний досвід, що сприяє залученню студентів до систематичного навчання; надає коректні відомості про установку в процесі експериментування; створює нові способи подання реальних об’єктів у процесі навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/970
ISSN: 2519-254X
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних систем та мереж
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання технології доповненої реальності.pdfстаття1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.