Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/970
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Модло, Євгеній Олександрович | - |
dc.contributor.author | Єчкало, Юлія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ечкало, Юлия Владимировна | - |
dc.contributor.author | Yechkalo, Yuliia | - |
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Вікторія Василівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Виктория Васильевна | - |
dc.contributor.author | Tkachuk, Viktoriia | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T13:56:46Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T13:56:46Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ / Є. О. Модло, Ю. В. Єчкало, С. О. Семеріков, В. В. Ткачук // Наукові записки. – Випуск 11. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 1. – Кропивницький : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 93-100. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2519-254X | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/970 | - |
dc.description | Мета дослідження: висвітлення особливостей використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ. Завдання дослідження: визначити роль та місце технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання, а також можливості використання технології доповненої реальності у навчанні фізики. Об’єкт дослідження: мобільно орієнтоване середовище навчання ВНЗ. Предмет дослідження: технологія доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ. Використані методи дослідження: теоретичні – аналіз науково-методичної літератури; емпіричні – навчання, спостереження за навчальним процесом. Результати дослідження. На основі аналізу наукових публікацій визначено поняття доповненої реальності. Відмічено, що онлайн-експерименти засобами доповненої реальності надають студентам можливість спостерігати й описувати роботу реальних систем при зміні їхніх параметрів, а також частково замінити експериментальні установки об’єктами доповненої реальності. Розглянуто схему реалізації доповненої реальності. Окремо виділено можливості роботи з об’єктами доповненої реальності у навчанні фізики. Показано, що застосування засобів доповненої реальності надає можливість підвищити реалістичність дослідження; забезпечує емоційний та пізнавальний досвід, що сприяє залученню студентів до систематичного навчання; надає коректні відомості про установку в процесі експериментування; створює нові способи подання реальних об’єктів у процесі навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | РВВ КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.subject | технологія доповненої реальності | uk_UA |
dc.subject | мобільно орієнтоване середовище навчання ВНЗ | uk_UA |
dc.subject | навчання фізики | uk_UA |
dc.title | Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчання ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних систем та мереж Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання технології доповненої реальності.pdf | стаття | 1.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.