Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Назва: Інтеграція логістичних і маркетингових інструментів у процесі збуту продукції
Автори: Рябикіна, Наталія Іванівна
Riabykina, Natalia
Завалій, В. О.
Ключові слова: логістика
маркетинг
збут продукції
Дата публікації: 2025
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Рябикіна Н. І., Завалій В. О. Інтеграція логістичних і маркетингових інструментів у процесі збуту продукції // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 294.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.