Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябикіна, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorRiabykina, Natalia-
dc.contributor.authorЗавалій, В. О.-
dc.date.accessioned2025-11-14T09:17:16Z-
dc.date.available2025-11-14T09:17:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРябикіна Н. І., Завалій В. О. Інтеграція логістичних і маркетингових інструментів у процесі збуту продукції // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2025. С. 294.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8182-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectзбут продукціїuk_UA
dc.titleІнтеграція логістичних і маркетингових інструментів у процесі збуту продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.