Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Назва: До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»
Автори: Семеріков, Сергій Олексійович
Семериков, Сергей Алексеевич
Semerikov, Serhii
Словак, Катерина Іванівна
Мерзликін, Олександр Володимирович
Ключові слова: метод
методика
методика використання ІКТ
Дата публікації: 2015
Видавництво: ЧДТУ
Бібліографічний опис: Семеріков С. О. До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті» / С. О. Семеріков, К. І. Словак, О. В. Мерзликін // Хмарні технології в сучасному університеті (ХТСУ-2015) : тези доповідей науково-практичного семінару 24 березня 2015 р., присвяченого 55-річчю від дня заснування ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2015. – С. 46-47.
Опис: У науково-педагогічних джерелах відсутнє усталене визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті», саме тому метою даної роботи є спроба сформулювати визначення цього поняття на основі аналізу тлумачень поняття «методика» у різних галузях науки. Зазначено, що методику використання ІКТ в освіті можна описати на трьох рівнях: рівень моделювання, рівень проектування та рівень реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СемеріковСловакМерзликін.pdfтези379.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.