Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемеріков, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorСемериков, Сергей Алексеевич-
dc.contributor.authorSemerikov, Serhii-
dc.contributor.authorСловак, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorМерзликін, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2020-01-16T17:54:23Z-
dc.date.available2020-01-16T17:54:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСемеріков С. О. До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті» / С. О. Семеріков, К. І. Словак, О. В. Мерзликін // Хмарні технології в сучасному університеті (ХТСУ-2015) : тези доповідей науково-практичного семінару 24 березня 2015 р., присвяченого 55-річчю від дня заснування ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2015. – С. 46-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782-
dc.descriptionУ науково-педагогічних джерелах відсутнє усталене визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті», саме тому метою даної роботи є спроба сформулювати визначення цього поняття на основі аналізу тлумачень поняття «методика» у різних галузях науки. Зазначено, що методику використання ІКТ в освіті можна описати на трьох рівнях: рівень моделювання, рівень проектування та рівень реалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧДТУuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectметодика використання ІКТuk_UA
dc.titleДо визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СемеріковСловакМерзликін.pdfтези379.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.