Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семеріков, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Семериков, Сергей Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Semerikov, Serhii | - |
dc.contributor.author | Словак, Катерина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Мерзликін, Олександр Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-16T17:54:23Z | - |
dc.date.available | 2020-01-16T17:54:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Семеріков С. О. До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті» / С. О. Семеріков, К. І. Словак, О. В. Мерзликін // Хмарні технології в сучасному університеті (ХТСУ-2015) : тези доповідей науково-практичного семінару 24 березня 2015 р., присвяченого 55-річчю від дня заснування ЧДТУ. – Черкаси : ЧДТУ, 2015. – С. 46-47. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/782 | - |
dc.description | У науково-педагогічних джерелах відсутнє усталене визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті», саме тому метою даної роботи є спроба сформулювати визначення цього поняття на основі аналізу тлумачень поняття «методика» у різних галузях науки. Зазначено, що методику використання ІКТ в освіті можна описати на трьох рівнях: рівень моделювання, рівень проектування та рівень реалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЧДТУ | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | методика використання ІКТ | uk_UA |
dc.title | До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СемеріковСловакМерзликін.pdf | тези | 379.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.