Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Назва: «Моделювання продуктивності кар'єрних самоскидів з електромеханічною трансмісією»
Автори: ШАФОРОСТ, Богдан Юрійович
Ключові слова: кар'єрний самоскид
гібридизація кар'єрних самоскидів
імітаційні моделі
керування гібридними кар'єрними самоскидами
моделювання продуктивності кар'єрних самоскидів
Дата публікації: чер-2025
Короткий огляд (реферат): Щоб зменшити викиди парникових газів і скоротити витрати на експлуатацію великих кар'єрних самоскидів, у цій роботі розглянуто технічну доцільність та аналіз економічної вигоди гібридного електричного кар'єрного самоскида в реальних робочих циклах. Гібридна електрична силова установка типового дизель-електричного кар'єрного тягача була змодельована в середовищі MATLAB Simulink для проведення оцінки паливної ефективності та аналізу витрат і вигоди (CBA). Результати моделювання та аналізу показали, що гібридизація кар'єрного самоскида дозволяє значно знизити витрату палива, знизити викиди та окупити додаткові інвестиції в бортову акумуляторну систему накопичення енергії (ESS) за короткий час. Життєвий цикл батареї в графіку роботи кар’єру був врахований під час CBA. Дослідження є основою для проектування та розробки системи керування гібридними електричними силовими агрегатами кар'єрних вантажівок.
Опис: Зростаючі екологічні проблеми вимагають більш чистих та ефективних технологій двигунів транспортних засобів з меншими викидами парникових газів (ПГ). Доведено, що технологія гібридної електричної силової установки є перспективним рішенням. Звичайні та плагін-гібридні електромобілі, такі як Toyota Prius та GM Volt, досягли величезного успіху на ринку легкових автомобілів. Незважаючи на те, що гірничодобувна промисловість спричиняє значну кількість викидів парникових газів [1], вона все ще експлуатує важкі вантажівки з прямим або дизель-електричним приводом з використанням звичайних дизельних двигунів, які працюють з низькою ефективністю двигуна та викидами протягом значної частини свого робочого циклу. Одним з ефективних способів зниження витрат на експлуатацію гірничо-шахтного обладнання є збільшення його потужності і зменшення кількості робочих вузлів за рахунок збільшення розмірів і вантажопідйомності вантажівки. Однак, коли вантажопідйомність вантажівки перевищує 200 тоннаж, загальна вартість ($/т) фактично починає зростати [2]. Існує потреба в пошуку альтернативного шляху подальшого зниження вартості експлуатації та викидів парникових газів для цих великих кар'єрних самоскидів.  
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Розташовується у зібраннях:2025 – 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.