Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745
Назва: | «Моделювання продуктивності кар'єрних самоскидів з електромеханічною трансмісією» |
Автори: | ШАФОРОСТ, Богдан Юрійович |
Ключові слова: | кар'єрний самоскид гібридизація кар'єрних самоскидів імітаційні моделі керування гібридними кар'єрними самоскидами моделювання продуктивності кар'єрних самоскидів |
Дата публікації: | чер-2025 |
Короткий огляд (реферат): | Щоб зменшити викиди парникових газів і скоротити витрати на експлуатацію великих кар'єрних самоскидів, у цій роботі розглянуто технічну доцільність та аналіз економічної вигоди гібридного електричного кар'єрного самоскида в реальних робочих циклах. Гібридна електрична силова установка типового дизель-електричного кар'єрного тягача була змодельована в середовищі MATLAB Simulink для проведення оцінки паливної ефективності та аналізу витрат і вигоди (CBA). Результати моделювання та аналізу показали, що гібридизація кар'єрного самоскида дозволяє значно знизити витрату палива, знизити викиди та окупити додаткові інвестиції в бортову акумуляторну систему накопичення енергії (ESS) за короткий час. Життєвий цикл батареї в графіку роботи кар’єру був врахований під час CBA. Дослідження є основою для проектування та розробки системи керування гібридними електричними силовими агрегатами кар'єрних вантажівок. |
Опис: | Зростаючі екологічні проблеми вимагають більш чистих та ефективних технологій двигунів транспортних засобів з меншими викидами парникових газів (ПГ). Доведено, що технологія гібридної електричної силової установки є перспективним рішенням. Звичайні та плагін-гібридні електромобілі, такі як Toyota Prius та GM Volt, досягли величезного успіху на ринку легкових автомобілів. Незважаючи на те, що гірничодобувна промисловість спричиняє значну кількість викидів парникових газів [1], вона все ще експлуатує важкі вантажівки з прямим або дизель-електричним приводом з використанням звичайних дизельних двигунів, які працюють з низькою ефективністю двигуна та викидами протягом значної частини свого робочого циклу. Одним з ефективних способів зниження витрат на експлуатацію гірничо-шахтного обладнання є збільшення його потужності і зменшення кількості робочих вузлів за рахунок збільшення розмірів і вантажопідйомності вантажівки. Однак, коли вантажопідйомність вантажівки перевищує 200 тоннаж, загальна вартість ($/т) фактично починає зростати [2]. Існує потреба в пошуку альтернативного шляху подальшого зниження вартості експлуатації та викидів парникових газів для цих великих кар'єрних самоскидів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7745 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 – 275 Транспортні технології (на автомобільному транспорті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
«Моделювання продуктивності кар'єрних самоскидів з електромеханічною трансмісією».docx | 530.11 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.