Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663| Назва: | Оцінювання та пошук шляхів підвищення енергоефективності тягового електропривода електровоза ВЛ-85 |
| Автори: | Розум, Данило Миколайович |
| Ключові слова: | ТЯГОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ВЛ-85 IGBT-ІНВЕРТОР РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Розум Д.М. Оцінювання та пошук шляхів підвищення енергоефективності тягового електропривода електровоза ВЛ-85: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 46 с. |
| Короткий огляд (реферат): | Досліджуваний об'єкт - тяговий електропривод електровоза постійного струму ВЛ-85. У першому розділі проведено аналіз конструкції та принципу дії тягового електропривода електровоза ВЛ-85 з реостатно-контакторною системою керування. Розглянуто особливості тягових двигунів, схеми вмикання та режими роботи у циклі «розгін – рівномірний – гальмування». Визначено основні джерела енергетичних втрат та обґрунтовано потребу в модернізації системи керування з метою підвищення енергоефективності. У другому розділі запропоновано модернізацію системи керування електроприводом електровоза ВЛ-85 шляхом впровадження інверторної системи на базі IGBT-транзисторів з широтно-імпульсним керуванням. Проведено математичне моделювання двох варіантів систем: традиційної реостатної та енергоефективної інверторної, з побудовою графіків напруги, струму, потужності та енергії. На основі результатів дослідження обґрунтовано технічні та економічні переваги модернізованого електропривода, зокрема завдяки зменшенню втрат та впровадженню режиму рекуперації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 2025 – 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| РОЗУМ_ЕЕМ21_1.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
