Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розум, Данило Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-05T20:41:08Z | - |
dc.date.available | 2025-07-05T20:41:08Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Розум Д.М. Оцінювання та пошук шляхів підвищення енергоефективності тягового електропривода електровоза ВЛ-85: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 46 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7663 | - |
dc.description.abstract | Досліджуваний об'єкт - тяговий електропривод електровоза постійного струму ВЛ-85. У першому розділі проведено аналіз конструкції та принципу дії тягового електропривода електровоза ВЛ-85 з реостатно-контакторною системою керування. Розглянуто особливості тягових двигунів, схеми вмикання та режими роботи у циклі «розгін – рівномірний – гальмування». Визначено основні джерела енергетичних втрат та обґрунтовано потребу в модернізації системи керування з метою підвищення енергоефективності. У другому розділі запропоновано модернізацію системи керування електроприводом електровоза ВЛ-85 шляхом впровадження інверторної системи на базі IGBT-транзисторів з широтно-імпульсним керуванням. Проведено математичне моделювання двох варіантів систем: традиційної реостатної та енергоефективної інверторної, з побудовою графіків напруги, струму, потужності та енергії. На основі результатів дослідження обґрунтовано технічні та економічні переваги модернізованого електропривода, зокрема завдяки зменшенню втрат та впровадженню режиму рекуперації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | ТЯГОВИЙ ЕЛЕКТРОПРИВОД | uk_UA |
dc.subject | ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ | uk_UA |
dc.subject | ВЛ-85 | uk_UA |
dc.subject | IGBT-ІНВЕРТОР | uk_UA |
dc.subject | РЕКУПЕРАТИВНЕ ГАЛЬМУВАННЯ | uk_UA |
dc.title | Оцінювання та пошук шляхів підвищення енергоефективності тягового електропривода електровоза ВЛ-85 | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗУМ_ЕЕМ21_1.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.