Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7648
Назва: | Розробка програмного забезпечення стратегічної комп'ютерної гри на C# |
Автори: | МИХАЙЛОВА-ЧІРКІНА, Аліса Сергіївна |
Ключові слова: | СТРАТЕГІЧНА ГРА, C#, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ІНТЕРФЕЙС, ГРАФІКА, ЛОГІКА ГРИ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ГЕЙМПЛЕЙ, КЛАСИ, ПРОТОТИП, UI, UX, КОНТРОЛЬ, СЦЕНАРІЙ, СИСТЕМА |
Дата публікації: | чер-2025 |
Бібліографічний опис: | "МИХАЙЛОВА-ЧІРКІНА А. С. Розробка програмного забезпечення стратегічної комп'ютерної гри на C#: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 81 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою роботи є створення прототипу стратегічної комп’ютерної гри за допомогою мови C#. У роботі проведено аналіз існуючих ігрових рушіїв, інструментів розробки та аналогічних проєктів. Запропоновано архітектуру гри, реалізовано інтерфейс користувача, базову бойову систему, обробку подій, логіку розвитку гравця та супровідні інструменти. Гра має модульну структуру, реалізовану без використання рушія Unity, що забезпечує контроль над усіма компонентами. Результати роботи можуть бути використані для демонстрації принципів розробки стратегічних ігор або як основа для повноцінного комерційного продукту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7648 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИПЛОМ-Михайлова-Чиркина-А.С..pdf | 3.39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.