Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМИХАЙЛОВА-ЧІРКІНА, Аліса Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-05T15:13:25Z-
dc.date.available2025-07-05T15:13:25Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citation"МИХАЙЛОВА-ЧІРКІНА А. С. Розробка програмного забезпечення стратегічної комп'ютерної гри на C#: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2025. 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7648-
dc.description.abstractМетою роботи є створення прототипу стратегічної комп’ютерної гри за допомогою мови C#. У роботі проведено аналіз існуючих ігрових рушіїв, інструментів розробки та аналогічних проєктів. Запропоновано архітектуру гри, реалізовано інтерфейс користувача, базову бойову систему, обробку подій, логіку розвитку гравця та супровідні інструменти. Гра має модульну структуру, реалізовану без використання рушія Unity, що забезпечує контроль над усіма компонентами. Результати роботи можуть бути використані для демонстрації принципів розробки стратегічних ігор або як основа для повноцінного комерційного продукту.uk_UA
dc.subjectСТРАТЕГІЧНА ГРА, C#, ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ІНТЕРФЕЙС, ГРАФІКА, ЛОГІКА ГРИ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ГЕЙМПЛЕЙ, КЛАСИ, ПРОТОТИП, UI, UX, КОНТРОЛЬ, СЦЕНАРІЙ, СИСТЕМАuk_UA
dc.titleРозробка програмного забезпечення стратегічної комп'ютерної гри на C#uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailshapovalova@knu.e...uk_UA
Розташовується у зібраннях:2025 – 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ-Михайлова-Чиркина-А.С..pdf3.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.