Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641
Назва: Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням
Автори: Сіянко, Ростислав Володимирович
Ключові слова: АСИНХРОННИЙ ДВИГУН
ЕЛЕКТРОПРИВОД
ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ
МОДЕЛЮВАННЯ
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Сіянко Р.В. Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 44 с.
Короткий огляд (реферат): Бакалаврська дипломна робота присвячена роботі тягового електроприводу рудникових електровозів з застосуванням векторного керування при умовах нерівномірного навантаження з можливістю змінювати сигнали завдання індивідуально для кожного електропроводу. Об’єкт дослідження – багатодвигунний електропривод електровозу з векторним керуванням. Мета роботи – дослідити можливості роботи багатодвигунного частотно – регульованого електроприводу з системою векторного керування на розрахунково – математичній моделі у середовищі Matlab Simulink. Практичне значення полягає у застосуванні на нижньому рівні векторного керування для тягових двигунів електровозів, а для верхнього рівню сформувати якісні сигнали завдання швидкості обертання індивідуального для кожного з електроприводів на основі математичного апарату нечіткої логіки. Пояснювальна записка до бакалаврської роботи складається з: анотації, , розділу, висновків, літератури. У анотації зазначено основні характеристики, структуру, перелік з наявного електротехнічного обладнання електровозу. У роботі розглядається структура, методи і засоби, що необхідні для сталого і надійного електропостачання та функціонування рудникових електровозів, описано математичний апарат роботи асинхронних електроприводів, розроблено та побудовано математичну модель ШІМ, а також вирішено наукову задачу на основі експертних оцінок системи керування тягового електроприводу електровозу на основі теорії нечітких множин і не чіткої логіки. У висновках приведено аналіз проведеної роботи та отримані відповідні очікувані результати у бакалаврській роботі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СІЯНКО_ЕЕМ22ск.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.