Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сіянко, Ростислав Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-04T19:22:19Z | - |
dc.date.available | 2025-07-04T19:22:19Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Сіянко Р.В. Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 44 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641 | - |
dc.description.abstract | Бакалаврська дипломна робота присвячена роботі тягового електроприводу рудникових електровозів з застосуванням векторного керування при умовах нерівномірного навантаження з можливістю змінювати сигнали завдання індивідуально для кожного електропроводу. Об’єкт дослідження – багатодвигунний електропривод електровозу з векторним керуванням. Мета роботи – дослідити можливості роботи багатодвигунного частотно – регульованого електроприводу з системою векторного керування на розрахунково – математичній моделі у середовищі Matlab Simulink. Практичне значення полягає у застосуванні на нижньому рівні векторного керування для тягових двигунів електровозів, а для верхнього рівню сформувати якісні сигнали завдання швидкості обертання індивідуального для кожного з електроприводів на основі математичного апарату нечіткої логіки. Пояснювальна записка до бакалаврської роботи складається з: анотації, , розділу, висновків, літератури. У анотації зазначено основні характеристики, структуру, перелік з наявного електротехнічного обладнання електровозу. У роботі розглядається структура, методи і засоби, що необхідні для сталого і надійного електропостачання та функціонування рудникових електровозів, описано математичний апарат роботи асинхронних електроприводів, розроблено та побудовано математичну модель ШІМ, а також вирішено наукову задачу на основі експертних оцінок системи керування тягового електроприводу електровозу на основі теорії нечітких множин і не чіткої логіки. У висновках приведено аналіз проведеної роботи та отримані відповідні очікувані результати у бакалаврській роботі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | АСИНХРОННИЙ ДВИГУН | uk_UA |
dc.subject | ЕЛЕКТРОПРИВОД | uk_UA |
dc.subject | ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ | uk_UA |
dc.subject | МОДЕЛЮВАННЯ | uk_UA |
dc.title | Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням | uk_UA |
local.submitter.email | d.kalmus@knu.edu.ua | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СІЯНКО_ЕЕМ22ск.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.