Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641
Назва: | Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням |
Автори: | Сіянко, Ростислав Володимирович |
Ключові слова: | АСИНХРОННИЙ ДВИГУН ЕЛЕКТРОПРИВОД ВЕКТОРНЕ КЕРУВАННЯ МОДЕЛЮВАННЯ |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Сіянко Р.В. Модельні дослідження багатодвигунного асинхронного електропривода з векторним керуванням: кваліфікаційна робота бакалавра: 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка. Кривий Ріг, 2025. 44 с. |
Короткий огляд (реферат): | Бакалаврська дипломна робота присвячена роботі тягового електроприводу рудникових електровозів з застосуванням векторного керування при умовах нерівномірного навантаження з можливістю змінювати сигнали завдання індивідуально для кожного електропроводу. Об’єкт дослідження – багатодвигунний електропривод електровозу з векторним керуванням. Мета роботи – дослідити можливості роботи багатодвигунного частотно – регульованого електроприводу з системою векторного керування на розрахунково – математичній моделі у середовищі Matlab Simulink. Практичне значення полягає у застосуванні на нижньому рівні векторного керування для тягових двигунів електровозів, а для верхнього рівню сформувати якісні сигнали завдання швидкості обертання індивідуального для кожного з електроприводів на основі математичного апарату нечіткої логіки. Пояснювальна записка до бакалаврської роботи складається з: анотації, , розділу, висновків, літератури. У анотації зазначено основні характеристики, структуру, перелік з наявного електротехнічного обладнання електровозу. У роботі розглядається структура, методи і засоби, що необхідні для сталого і надійного електропостачання та функціонування рудникових електровозів, описано математичний апарат роботи асинхронних електроприводів, розроблено та побудовано математичну модель ШІМ, а також вирішено наукову задачу на основі експертних оцінок системи керування тягового електроприводу електровозу на основі теорії нечітких множин і не чіткої логіки. У висновках приведено аналіз проведеної роботи та отримані відповідні очікувані результати у бакалаврській роботі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7641 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СІЯНКО_ЕЕМ22ск.pdf | 2.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.