Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6886
Назва: Важливість маркетингової стратегії підприємства та особливості її розробки
Автори: Бондарчук, Ольга Михайлівна
Bondarchuk, Olha
Шамкій, І. Ю.
Ключові слова: стратегічний маркетинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Бондарчук О. М., Шамкій І.Ю. Важливість маркетингової стратегії підприємства та особливості її розробки // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2023. С. 210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6886
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.