Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарчук, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorBondarchuk, Olha-
dc.contributor.authorШамкій, І. Ю.-
dc.date.accessioned2025-02-12T08:37:10Z-
dc.date.available2025-02-12T08:37:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБондарчук О. М., Шамкій І.Ю. Важливість маркетингової стратегії підприємства та особливості її розробки // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнар. наук.-техн. конференції : тези доповідей. Кривий Ріг, 2023. С. 210.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6886-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.titleВажливість маркетингової стратегії підприємства та особливості її розробкиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailirinamasik163@gma...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.