Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6840
Назва: Економічне обґрунтування підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ПІВНГЗК»
Автори: Холецька, Аліна Валеріївна
Ключові слова: інвестиції
конкурентоспроможність
інтелектуальний потенціал фірми
науково-технічний прогрес
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Холецька А. В. Економічне обґрунтування підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ПІВНГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 63 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасна економіка постійно розвивається і поступово стає все більш складною системою. Тому в світлі сучасних реалій ринкової економіки, одним з головних і нагальних завдань є забезпечення належної якості продукції. Метою цього завдання є необхідність отримати перевагу над конкурентами і зайняти лідируючу позицію на сучасному ринку. Оцінка рівня якості продукції по відношенню до інших галузей є поняття «конкурентоспроможність». Мета роботи є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок удосконалення існуючої політики управління витратами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6840
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Холецька А.В. МН-20-1.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.