Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолецька, Аліна Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-02-06T01:00:53Z-
dc.date.available2025-02-06T01:00:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationХолецька А. В. Економічне обґрунтування підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ПІВНГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6840-
dc.description.abstractСучасна економіка постійно розвивається і поступово стає все більш складною системою. Тому в світлі сучасних реалій ринкової економіки, одним з головних і нагальних завдань є забезпечення належної якості продукції. Метою цього завдання є необхідність отримати перевагу над конкурентами і зайняти лідируючу позицію на сучасному ринку. Оцінка рівня якості продукції по відношенню до інших галузей є поняття «конкурентоспроможність». Мета роботи є пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок удосконалення існуючої політики управління витратамиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectінтелектуальний потенціал фірмиuk_UA
dc.subjectнауково-технічний прогресuk_UA
dc.titleЕкономічне обґрунтування підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішньому ринку ПрАТ «ПІВНГЗК»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Холецька А.В. МН-20-1.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.