Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Назва: Удосконалення стратегії маркетингу підприємства, спрямованої на підвищення ефективності діяльності ПрАТ «ЦГЗК»
Автори: Мусієнко, Іван Олександрович
Ключові слова: маркетинг
стратегія маркетингу
експорт
ефективність
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Мусієнко І. О. Удосконалення стратегії маркетингу підприємства, спрямованої на підвищення ефективності діяльності ПрАТ «ЦГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 73 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки діяльність підприємств постійно стикається з невизначеністю. Тому важливою функцією маркетингу стає мінімізація цієї невизначеності при прийнятті рішень щодо виробництва, реалізації товарів і послуг, задоволення попиту та отримання прибутку. Для виконання цієї функції необхідна надійна, точна, своєчасна та диференційована розроблена стратегія маркетингу. Об'єктом дослідження в роботі виступає процес удосконалення стратегії маркетингу промислового підприємства. Предметом дослідження в роботі є система маркетингу ПрАТ «ЦГЗК». Метою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення системи маркетингу підприємства ПрАТ «ЦГЗК» при здійсненні економічної діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Мусієнко І._МН-20-1.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.