Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМусієнко, Іван Олександрович-
dc.date.accessioned2025-02-04T22:04:56Z-
dc.date.available2025-02-04T22:04:56Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationМусієнко І. О. Удосконалення стратегії маркетингу підприємства, спрямованої на підвищення ефективності діяльності ПрАТ «ЦГЗК» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6828-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки діяльність підприємств постійно стикається з невизначеністю. Тому важливою функцією маркетингу стає мінімізація цієї невизначеності при прийнятті рішень щодо виробництва, реалізації товарів і послуг, задоволення попиту та отримання прибутку. Для виконання цієї функції необхідна надійна, точна, своєчасна та диференційована розроблена стратегія маркетингу. Об'єктом дослідження в роботі виступає процес удосконалення стратегії маркетингу промислового підприємства. Предметом дослідження в роботі є система маркетингу ПрАТ «ЦГЗК». Метою дипломної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення системи маркетингу підприємства ПрАТ «ЦГЗК» при здійсненні економічної діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегія маркетингуuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleУдосконалення стратегії маркетингу підприємства, спрямованої на підвищення ефективності діяльності ПрАТ «ЦГЗК»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Мусієнко І._МН-20-1.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.