Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6662
Назва: Оцінка заходів щодо удосконалення реалізації товарної продукції ПрАТ «Суха Балка»
Автори: Караханян, Марк Олександрович
Ключові слова: реалізація продукції
експорт
зовнішньоекономічна діяльність
ринок
Дата публікації: чер-2024
Бібліографічний опис: Караханян М. О. Оцінка заходів щодо удосконалення реалізації товарної продукції ПрАТ «Суха Балка» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 64 с.
Короткий огляд (реферат): Проблема управління процесом реалізації продукції під час здійснення зовнішньоекономічної діяльності не є новою для економічної науки, що виникають на різних етапах економічного розвитку. Ці проблеми посилюються в країнах з ринковою економікою, в тому числі в Україні, насамперед через кризовий стан їхніх економічних систем, у яких зовнішньоторговельна діяльність виступає стримуючим фактором і перешкоджає подальшому розвитку кризи. Особливо важливим для підприємств є підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності, що характерно для підприємств, що адаптуються до умов жорсткої міжнародної конкуренції. Вказані обставини визначили вибір теми дипломної роботи, її актуальність і практичне значення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6662
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Караханян М. О. МН-20-1.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.