Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКараханян, Марк Олександрович-
dc.date.accessioned2025-02-01T16:39:35Z-
dc.date.available2025-02-01T16:39:35Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationКараханян М. О. Оцінка заходів щодо удосконалення реалізації товарної продукції ПрАТ «Суха Балка» : кваліфікаційна робота…бакалавра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6662-
dc.description.abstractПроблема управління процесом реалізації продукції під час здійснення зовнішньоекономічної діяльності не є новою для економічної науки, що виникають на різних етапах економічного розвитку. Ці проблеми посилюються в країнах з ринковою економікою, в тому числі в Україні, насамперед через кризовий стан їхніх економічних систем, у яких зовнішньоторговельна діяльність виступає стримуючим фактором і перешкоджає подальшому розвитку кризи. Особливо важливим для підприємств є підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності, що характерно для підприємств, що адаптуються до умов жорсткої міжнародної конкуренції. Вказані обставини визначили вибір теми дипломної роботи, її актуальність і практичне значенняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectреалізація продукціїuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleОцінка заходів щодо удосконалення реалізації товарної продукції ПрАТ «Суха Балка»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР_Караханян М. О. МН-20-1.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.