Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6510
Назва: | “ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ АНАЛІЗУВАННЯ БЕЗПЕКИ ТА РИЗИКІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОНОМНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ” |
Автори: | ФЕДЬКО, Михайло Андрійович |
Ключові слова: | автономний транспортний засіб ; електромобілі ; визначення смуги руху ; зв'язок V2X ; області оперативного проектування ; оцінка безпеки та ризику ; прогнозування траєкторії ; нейронні мережі ; комп'ютерний зір. |
Дата публікації: | гру-2024 |
Короткий огляд (реферат): | Ринок автономних транспортних засобів (AV) розширюється швидкими темпами завдяки розвитку інформаційних, комунікаційних і сенсорних технологій, що пропонує широкий спектр можливостей з точки зору енергоефективності та вирішення проблем зміни клімату та безпеки. Щодо цього останнього пункту, швидкість зменшення нещасних випадків є значною, коли завдання контролю безпеки передаються машинам від людей, які, як можна відзначити, мають значно нижчу швидкість реагування. У цьому документі розглядається ця тема, зосереджуючись на безпеці АВ шляхом ретельного аналізу раніше зібраної статистики АВ-аварій і далі обговорюються можливі рішення для досягнення підвищеної безпеки автономного транспорту. Щоб досягти цього, у цьому технічному документі розроблено динамічну систему безпечної оцінки під час виконання, використовуючи стандартну систему автономного приводу (ADS), який розроблено та змодельовано в тематичних дослідженнях. Методи OpenCV для виявлення смуги руху розроблено та застосовано як надійні структури керування, що вводить фактор передбачуваності ДТП для транспортного засобу его. Розроблена система призначена для прогнозування можливих збоїв за допомогою комбінації методів машинного навчання та нейронної мережі, надаючи корисну інформацію для механізмів реагування в сценаріях ризику. Крім того, у цьому документі досліджується область оперативного проектування (ODD) AV-системи та надаються можливі рішення для розширення області для забезпечення працездатності автомобіля навіть у безпечному режимі. Крім того, Досліджено три тематичні дослідження, щоб доповнити обговорення реалізації алгоритмів, спрямованих на підвищення здатності виявлення вигнутих смуг і впровадження передбачуваності траєкторії сусідніх транспортних засобів для автомобіля ego, що призводить до меншої кількості зіткнень і підвищення безпеки AV в цілому. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6510 |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Федько М.А..pdf | 1.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.