Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФЕДЬКО, Михайло Андрійович-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:39:16Z-
dc.date.available2025-01-30T14:39:16Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6510-
dc.description.abstractРинок автономних транспортних засобів (AV) розширюється швидкими темпами завдяки розвитку інформаційних, комунікаційних і сенсорних технологій, що пропонує широкий спектр можливостей з точки зору енергоефективності та вирішення проблем зміни клімату та безпеки. Щодо цього останнього пункту, швидкість зменшення нещасних випадків є значною, коли завдання контролю безпеки передаються машинам від людей, які, як можна відзначити, мають значно нижчу швидкість реагування. У цьому документі розглядається ця тема, зосереджуючись на безпеці АВ шляхом ретельного аналізу раніше зібраної статистики АВ-аварій і далі обговорюються можливі рішення для досягнення підвищеної безпеки автономного транспорту. Щоб досягти цього, у цьому технічному документі розроблено динамічну систему безпечної оцінки під час виконання, використовуючи стандартну систему автономного приводу (ADS), який розроблено та змодельовано в тематичних дослідженнях. Методи OpenCV для виявлення смуги руху розроблено та застосовано як надійні структури керування, що вводить фактор передбачуваності ДТП для транспортного засобу его. Розроблена система призначена для прогнозування можливих збоїв за допомогою комбінації методів машинного навчання та нейронної мережі, надаючи корисну інформацію для механізмів реагування в сценаріях ризику. Крім того, у цьому документі досліджується область оперативного проектування (ODD) AV-системи та надаються можливі рішення для розширення області для забезпечення працездатності автомобіля навіть у безпечному режимі. Крім того, Досліджено три тематичні дослідження, щоб доповнити обговорення реалізації алгоритмів, спрямованих на підвищення здатності виявлення вигнутих смуг і впровадження передбачуваності траєкторії сусідніх транспортних засобів для автомобіля ego, що призводить до меншої кількості зіткнень і підвищення безпеки AV в цілому.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectавтономний транспортний засіб ; електромобілі ; визначення смуги руху ; зв'язок V2X ; області оперативного проектування ; оцінка безпеки та ризику ; прогнозування траєкторії ; нейронні мережі ; комп'ютерний зір.uk_UA
dc.title“ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ АНАЛІЗУВАННЯ БЕЗПЕКИ ТА РИЗИКІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ АВТОНОМНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федько М.А..pdf1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.