Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506
Назва: “ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ФУНКЦІЙ КЕРУВАННЯ КІНЕТИКОЮ АВТОНОМНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ”
Автори: ФІГУРСЬКИЙ, Артем Михалович
Ключові слова: контролер ; simulink ; Монте-Карло ; Понтрягін ; оптимізація ; латання ; фільтр
Дата публікації: гру-2024
Короткий огляд (реферат): Функції автономного керування ґрунтуються на автономному контролі кінетики транспортного засобу, і в цьому рукописі порівнюється кілька різних підходів до керування переважною кінетикою. Класичне керування з використанням зворотного зв’язку положення стану та швидкостей, оптимальне керування з відкритим контуром, оптимальне керування в реальному часі, фільтри латання подвійного інтегратора з налаштуванням підсилення та без нього, а також фільтри латання інверсії закону керування, що супроводжують керування швидкістю, оцінюються в Simulink та їх виступи порівнюються. Оптимальні керування знаходять за допомогою методу оптимізації Понтрягіна з використанням трьох необхідних умов: гамільтонівської мінімізації, суміжних рівнянь і кінцевої трансверсальності лагранжіана кінцевої точки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фігурський А.М..pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.