Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ФІГУРСЬКИЙ, Артем Михалович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T14:29:42Z | - |
dc.date.available | 2025-01-30T14:29:42Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506 | - |
dc.description.abstract | Функції автономного керування ґрунтуються на автономному контролі кінетики транспортного засобу, і в цьому рукописі порівнюється кілька різних підходів до керування переважною кінетикою. Класичне керування з використанням зворотного зв’язку положення стану та швидкостей, оптимальне керування з відкритим контуром, оптимальне керування в реальному часі, фільтри латання подвійного інтегратора з налаштуванням підсилення та без нього, а також фільтри латання інверсії закону керування, що супроводжують керування швидкістю, оцінюються в Simulink та їх виступи порівнюються. Оптимальні керування знаходять за допомогою методу оптимізації Понтрягіна з використанням трьох необхідних умов: гамільтонівської мінімізації, суміжних рівнянь і кінцевої трансверсальності лагранжіана кінцевої точки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | контролер ; simulink ; Монте-Карло ; Понтрягін ; оптимізація ; латання ; фільтр | uk_UA |
dc.title | “ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ФУНКЦІЙ КЕРУВАННЯ КІНЕТИКОЮ АВТОНОМНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ” | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | evgeniyagradova93... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 274 Автомобільний транспорт Кафедра автомобільного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фігурський А.М..pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.