Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФІГУРСЬКИЙ, Артем Михалович-
dc.date.accessioned2025-01-30T14:29:42Z-
dc.date.available2025-01-30T14:29:42Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6506-
dc.description.abstractФункції автономного керування ґрунтуються на автономному контролі кінетики транспортного засобу, і в цьому рукописі порівнюється кілька різних підходів до керування переважною кінетикою. Класичне керування з використанням зворотного зв’язку положення стану та швидкостей, оптимальне керування з відкритим контуром, оптимальне керування в реальному часі, фільтри латання подвійного інтегратора з налаштуванням підсилення та без нього, а також фільтри латання інверсії закону керування, що супроводжують керування швидкістю, оцінюються в Simulink та їх виступи порівнюються. Оптимальні керування знаходять за допомогою методу оптимізації Понтрягіна з використанням трьох необхідних умов: гамільтонівської мінімізації, суміжних рівнянь і кінцевої трансверсальності лагранжіана кінцевої точки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконтролер ; simulink ; Монте-Карло ; Понтрягін ; оптимізація ; латання ; фільтрuk_UA
dc.title“ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ФУНКЦІЙ КЕРУВАННЯ КІНЕТИКОЮ АВТОНОМНОГО ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ”uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailevgeniyagradova93...uk_UA
Розташовується у зібраннях:274 Автомобільний транспорт
Кафедра автомобільного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фігурський А.М..pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.