Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6498
Назва: Система маркетингових комунікацій на підприємстві та обґрунтування пропозицій щодо її удосконалення
Автори: Русінова, Анастасія Сергіївна
Ключові слова: маркетинг, маркетингові комунікації, організація маркетингової діяльності, концепція маркетингу, ефективність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Русінова А. С. Система маркетингових комунікацій на підприємстві та обґрунтування пропозицій щодо її удосконалення : кваліфікаційна робота … бакалавр : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Кривий Ріг, 2024. 101 с.
Короткий огляд (реферат): Ефективний менеджмент виробництва та збуту забезпечує підприємству самоокупність і конкурентоспроможність. В умовах зростаючої невизначеності важливо шукати нові ринки збуту та вдосконалювати взаємодію зі споживачами. Актуальним є економічне обґрунтування шляхів підвищення ефективності маркетингової діяльності. Цю тему досліджують як зарубіжні, так і українські науковці, зокрема Р. Баззел, Г. Амстронг, В. Герасимчук, Н. Куденко. Отримані результати сприяють розробці практичних рекомендацій для адаптації маркетингових комунікацій до ринкових умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6498
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Русінова_Анастасія_2024_076.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.