Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусінова, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:52:09Z-
dc.date.available2025-01-30T13:52:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРусінова А. С. Система маркетингових комунікацій на підприємстві та обґрунтування пропозицій щодо її удосконалення : кваліфікаційна робота … бакалавр : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Кривий Ріг, 2024. 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6498-
dc.description.abstractЕфективний менеджмент виробництва та збуту забезпечує підприємству самоокупність і конкурентоспроможність. В умовах зростаючої невизначеності важливо шукати нові ринки збуту та вдосконалювати взаємодію зі споживачами. Актуальним є економічне обґрунтування шляхів підвищення ефективності маркетингової діяльності. Цю тему досліджують як зарубіжні, так і українські науковці, зокрема Р. Баззел, Г. Амстронг, В. Герасимчук, Н. Куденко. Отримані результати сприяють розробці практичних рекомендацій для адаптації маркетингових комунікацій до ринкових умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингові комунікації, організація маркетингової діяльності, концепція маркетингу, ефективністьuk_UA
dc.titleСистема маркетингових комунікацій на підприємстві та обґрунтування пропозицій щодо її удосконаленняuk_UA
local.submitter.emailpolishchuk@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Русінова_Анастасія_2024_076.pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.