Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6059
Назва: Розробка маркетингової стратегії металургійного підприємства в умовах сьогодення
Автори: Малюта, Олександр Олександрович
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова стратегія
стратегія
Дата публікації: гру-2024
Бібліографічний опис: Малюта О. О. Розробка маркетингової стратегії металургійного підприємства в умовах сьогодення : кваліфікаційна робота…магістра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 71 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи обумовлена необхідністю пошуку нових підходів до побудови маркетингової стратегії, яка дозволить ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» не лише утримати позиції на внутрішньому ринку, але й розширити свої можливості на міжнародній арені. Розробка стратегічних напрямів маркетингового розвитку сприятиме зміцненню бренду, ефективному позиціонуванню продукції та формуванню стабільної клієнтської бази
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6059
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент організацій і бізнес-адміністрування
Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малюта Олександр.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.