Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалюта, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2025-01-19T17:34:25Z-
dc.date.available2025-01-19T17:34:25Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationМалюта О. О. Розробка маркетингової стратегії металургійного підприємства в умовах сьогодення : кваліфікаційна робота…магістра : 073 – Менеджмент. Кривий Ріг, 2024. 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6059-
dc.description.abstractАктуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи обумовлена необхідністю пошуку нових підходів до побудови маркетингової стратегії, яка дозволить ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» не лише утримати позиції на внутрішньому ринку, але й розширити свої можливості на міжнародній арені. Розробка стратегічних напрямів маркетингового розвитку сприятиме зміцненню бренду, ефективному позиціонуванню продукції та формуванню стабільної клієнтської базиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії металургійного підприємства в умовах сьогоденняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailsrtistchev@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:073 Менеджмент організацій і бізнес-адміністрування
Кафедра менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малюта Олександр.pdf1.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.