Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848
Назва: | Дослідження та розробка програмного модуля керування ігровими стратегіями |
Автори: | ІСАЄНКО, Олександр Ігорович |
Ключові слова: | РОЗПІЗНАВАННЯ ОБ’ЄКТІВ, КОМП’ЮТЕРНИЙ ЗІР, МАШИННЕ НАВЧАННЯ, CLASH OF CLANS, DISCORD-БОТ, ROBOFLOW, АНАЛІЗ ЗОБРАЖЕНЬ, ІГРОВІ СТРАТЕГІЇ, АВТОМАТИЗАЦІЯ АНАЛІЗУ |
Дата публікації: | гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Ісаєнко О. І. Дослідження та розробка програмного модуля керування ігровими стратегіями: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 77 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою кваліфікаційної роботи є розробка багатофункціонального програмного комплексу, що буде у нагоді мільйонам гравців по всьому світу в багатокористувацьку мобільну стратегію «Clash of Clans», що мають бажання підвищити свій рівень планування і підготовки до атак, тобто найважливішого ігрового процесу. Методами дослідження роботи є модель, що була навчена у середовищі RoboFlow із використанням хмарної інфраструктури, попередньо навчена нейронна мережа YOLOv5 для розпізнавання будівель на зображеннях, обробка даних із застосуванням бібліотеки OpenCV для підготовки зображень до аналізу, інтеграція з Discord API для забезпечення інтерактивної взаємодії з користувачами. Основними характеристиками роботи є: автоматичне розпізнавання будівель за скріншотом бази, інференс у хмарному середовищі з мінімальними затримками, інтеграція з платформою Discord для забезпечення доступу до функцій модуля. Результатом роботи є створений програмний модуль, який об'єднує сучасні методи комп'ютерного зору для автоматичного аналізу ігрових баз. Результати роботи, а саме програмний модуль рекомендовано використовувати цільовій аудиторії багатокористувацької гри Clash of Clans, тобто її гравцям, котрі хочуть грати з більшою ефективністю і задоволенням від ігрового процесу. У майбутньому, за потреби, функціонал програмного модуля можна збільшувати, додаючи нові можливості та розширюючи підтримувані рівні ратуші для сканування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848 |
Розташовується у зібраннях: | 121 Інженерія програмного забезпечення Кафедра моделювання та програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ісаєнко_Дослідження_та_розробка_програмного_модуля_керування_ігровими.pdf | 4.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.