Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ІСАЄНКО, Олександр Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-13T13:18:00Z | - |
dc.date.available | 2025-01-13T13:18:00Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | Ісаєнко О. І. Дослідження та розробка програмного модуля керування ігровими стратегіями: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістра зі спеціальності 121 – Інженерія програмного забезпечення: Кривий Ріг, 2024. 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5848 | - |
dc.description.abstract | Метою кваліфікаційної роботи є розробка багатофункціонального програмного комплексу, що буде у нагоді мільйонам гравців по всьому світу в багатокористувацьку мобільну стратегію «Clash of Clans», що мають бажання підвищити свій рівень планування і підготовки до атак, тобто найважливішого ігрового процесу. Методами дослідження роботи є модель, що була навчена у середовищі RoboFlow із використанням хмарної інфраструктури, попередньо навчена нейронна мережа YOLOv5 для розпізнавання будівель на зображеннях, обробка даних із застосуванням бібліотеки OpenCV для підготовки зображень до аналізу, інтеграція з Discord API для забезпечення інтерактивної взаємодії з користувачами. Основними характеристиками роботи є: автоматичне розпізнавання будівель за скріншотом бази, інференс у хмарному середовищі з мінімальними затримками, інтеграція з платформою Discord для забезпечення доступу до функцій модуля. Результатом роботи є створений програмний модуль, який об'єднує сучасні методи комп'ютерного зору для автоматичного аналізу ігрових баз. Результати роботи, а саме програмний модуль рекомендовано використовувати цільовій аудиторії багатокористувацької гри Clash of Clans, тобто її гравцям, котрі хочуть грати з більшою ефективністю і задоволенням від ігрового процесу. У майбутньому, за потреби, функціонал програмного модуля можна збільшувати, додаючи нові можливості та розширюючи підтримувані рівні ратуші для сканування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | РОЗПІЗНАВАННЯ ОБ’ЄКТІВ, КОМП’ЮТЕРНИЙ ЗІР, МАШИННЕ НАВЧАННЯ, CLASH OF CLANS, DISCORD-БОТ, ROBOFLOW, АНАЛІЗ ЗОБРАЖЕНЬ, ІГРОВІ СТРАТЕГІЇ, АВТОМАТИЗАЦІЯ АНАЛІЗУ | uk_UA |
dc.title | Дослідження та розробка програмного модуля керування ігровими стратегіями | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
local.submitter.email | shapovalova@knu.e... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 121 Інженерія програмного забезпечення Кафедра моделювання та програмного забезпечення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ісаєнко_Дослідження_та_розробка_програмного_модуля_керування_ігровими.pdf | 4.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.