Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5736
Назва: | Методичні засади розвитку пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін |
Автори: | Капущак, Владислав Володимирович |
Ключові слова: | пам'ять розвиток пам'яті |
Дата публікації: | гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Капущак В. В. Методичні засади розвитку пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 64 с. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна психологія досить широко досліджує проблему пам'яті, тому що саме за активної участі пам’яті можлива упорядкованість психіки та її адекватне функціонування. Наразі постає потреба у дослідженні мнемічних процесів у структурі багатьох видів діяльності. Зокрема це стосується навчальної діяльності здобувачів фахової передвищої освіти. У сучасному ринку праці не вистачає фахівців високої кваліфікації. З огляду на це, серед важливих питань з вивчення психологічних резервів є підвищення їх професійної обізнаності. Пам'ять – це однин із важливих чинників успішності професійної діяльності, який сприяє відбору і переробці необхідної інформації, опануванню професійним досвідом й адекватним його застосуванням при розв'язанні численних завдань. Проблема розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті стала предметом дослідження багатьох науковців, зокрема: С. Бочарової, Л. Веккера, Л. Виготського, В. Зінченка, Б. Ломова, В. Ляудіса, П. Павлова тощо. Розвиток пам'яті залежить від управління цим процесом і пов'язаний із вихованням самої особистості. Тому питання розвитку пам’яті є одним із провідних у навчально-виховному процесі закладу фахової передвищої освіти та ніколи не втрачало актуальності. Зважаючи на те, що питання розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти під час вивчення інформатичних дисциплін мало досліджене на сьогодні, виникає ряд суперечностей між: − необхідністю розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти під час вивчення інформатичних дисциплін і відсутністю відповідного методичного забезпечення цього процесу; − підвищенням рівня навчальної успішності здобувачів фахової передвищої освіти і рівнем розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5736 |
Розташовується у зібраннях: | 015 Професійна освіта (Цифрові технології) Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Капущак Владислав,2024.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.