Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапущак, Владислав Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-07T10:10:45Z-
dc.date.available2025-01-07T10:10:45Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationКапущак В. В. Методичні засади розвитку пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплін : кваліфікаційна робота ... магістра : 015 – Професійна освіта (Цифрові технології). Кривий Ріг, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5736-
dc.description.abstractСучасна психологія досить широко досліджує проблему пам'яті, тому що саме за активної участі пам’яті можлива упорядкованість психіки та її адекватне функціонування. Наразі постає потреба у дослідженні мнемічних процесів у структурі багатьох видів діяльності. Зокрема це стосується навчальної діяльності здобувачів фахової передвищої освіти. У сучасному ринку праці не вистачає фахівців високої кваліфікації. З огляду на це, серед важливих питань з вивчення психологічних резервів є підвищення їх професійної обізнаності. Пам'ять – це однин із важливих чинників успішності професійної діяльності, який сприяє відбору і переробці необхідної інформації, опануванню професійним досвідом й адекватним його застосуванням при розв'язанні численних завдань. Проблема розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті стала предметом дослідження багатьох науковців, зокрема: С. Бочарової, Л. Веккера, Л. Виготського, В. Зінченка, Б. Ломова, В. Ляудіса, П. Павлова тощо. Розвиток пам'яті залежить від управління цим процесом і пов'язаний із вихованням самої особистості. Тому питання розвитку пам’яті є одним із провідних у навчально-виховному процесі закладу фахової передвищої освіти та ніколи не втрачало актуальності. Зважаючи на те, що питання розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти під час вивчення інформатичних дисциплін мало досліджене на сьогодні, виникає ряд суперечностей між: − необхідністю розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти під час вивчення інформатичних дисциплін і відсутністю відповідного методичного забезпечення цього процесу; − підвищенням рівня навчальної успішності здобувачів фахової передвищої освіти і рівнем розвитку індивідуально-психологічних особливостей пам’яті студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпам'ятьuk_UA
dc.subjectрозвиток пам'ятіuk_UA
dc.titleМетодичні засади розвитку пам’яті здобувачів фахової передвищої освіти у процесі вивчення інформатичних дисциплінuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
local.submitter.emailushatkinas@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:015 Професійна освіта (Цифрові технології)
Кафедра професійної та соціально-гуманітарної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Капущак Владислав,2024.pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.