Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Назва: Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном
Автори: Хромей, І. В
Хромей, И. В
Hromey, I. V
Кальмус, Дмитро Олегович
Кальмус, Дмитрий Олегович
Kalmus, Dmytro
Ключові слова: двигун
теплова напруженість
Дата публікації: 2019
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Хромей І. В. Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном / І. В. Хромей, Д. В. Кальмус // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 110.
Короткий огляд (реферат): Проблема та її зв’язок з науковими та практичними завданнями. Як показує досвід, вихід з ладу тягових двигунів багато в чому залежить від виконання двигунів або класу ізоляції, а ви- значається, головним образом, відносної тепловою напруженістю активних частин, тобто різ- ницею між фактично встановленим рівнем нагріву активних частин і гранично допустимим на- гріванням. Це пояснюється тим, що при проектуванні електродвигунів недостатньо врахову- ються практичні режими роботи, значно відрізняються від тих, які можуть бути штучно ство- рені в лабораторіях при дослідженні та випробуванні двигунів. Аналіз досліджень та публікацій. Розвиток перетворювальної техніки дозволяє забезпечити надійне регулювання швидкості та струму тягових електричних машин із застосуванням сучас- них елементів, ефективних як за своїми експлуатаційними так, що важливо, конструкційними показниками. Виходячи з вимог уніфікації, система керування електричними двигунами повин- на забезпечувати ефективну роботу в режимах тяги й гальмування, й відповідати конструктив- ним вимогам з мінімізацією елементів, що її складають. Отже, цифрові системи регулювання набули широкого розповсюдження, тому перспективним напрямком є дослідження таких стру- ктур, основу якого складає синтез регуляторів та законів керування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.