Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХромей, І. В-
dc.contributor.authorХромей, И. В-
dc.contributor.authorHromey, I. V-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитро Олегович-
dc.contributor.authorКальмус, Дмитрий Олегович-
dc.contributor.authorKalmus, Dmytro-
dc.date.accessioned2022-07-17T12:21:03Z-
dc.date.available2022-07-17T12:21:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХромей І. В. Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном / І. В. Хромей, Д. В. Кальмус // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702-
dc.description.abstractПроблема та її зв’язок з науковими та практичними завданнями. Як показує досвід, вихід з ладу тягових двигунів багато в чому залежить від виконання двигунів або класу ізоляції, а ви- значається, головним образом, відносної тепловою напруженістю активних частин, тобто різ- ницею між фактично встановленим рівнем нагріву активних частин і гранично допустимим на- гріванням. Це пояснюється тим, що при проектуванні електродвигунів недостатньо врахову- ються практичні режими роботи, значно відрізняються від тих, які можуть бути штучно ство- рені в лабораторіях при дослідженні та випробуванні двигунів. Аналіз досліджень та публікацій. Розвиток перетворювальної техніки дозволяє забезпечити надійне регулювання швидкості та струму тягових електричних машин із застосуванням сучас- них елементів, ефективних як за своїми експлуатаційними так, що важливо, конструкційними показниками. Виходячи з вимог уніфікації, система керування електричними двигунами повин- на забезпечувати ефективну роботу в режимах тяги й гальмування, й відповідати конструктив- ним вимогам з мінімізацією елементів, що її складають. Отже, цифрові системи регулювання набули широкого розповсюдження, тому перспективним напрямком є дослідження таких стру- ктур, основу якого складає синтез регуляторів та законів керування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectдвигунuk_UA
dc.subjectтеплова напруженістьuk_UA
dc.titleРозробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуномuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emailbohdan.novochatsk...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.