Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хромей, І. В | - |
dc.contributor.author | Хромей, И. В | - |
dc.contributor.author | Hromey, I. V | - |
dc.contributor.author | Кальмус, Дмитро Олегович | - |
dc.contributor.author | Кальмус, Дмитрий Олегович | - |
dc.contributor.author | Kalmus, Dmytro | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-17T12:21:03Z | - |
dc.date.available | 2022-07-17T12:21:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Хромей І. В. Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном / І. В. Хромей, Д. В. Кальмус // Розвиток промисловості та суспільства : матеріали міжнародної науково-технічної конференції : [тези доповідей]. Т. 2 . – Кривий Ріг, 2019. – С. 110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4702 | - |
dc.description.abstract | Проблема та її зв’язок з науковими та практичними завданнями. Як показує досвід, вихід з ладу тягових двигунів багато в чому залежить від виконання двигунів або класу ізоляції, а ви- значається, головним образом, відносної тепловою напруженістю активних частин, тобто різ- ницею між фактично встановленим рівнем нагріву активних частин і гранично допустимим на- гріванням. Це пояснюється тим, що при проектуванні електродвигунів недостатньо врахову- ються практичні режими роботи, значно відрізняються від тих, які можуть бути штучно ство- рені в лабораторіях при дослідженні та випробуванні двигунів. Аналіз досліджень та публікацій. Розвиток перетворювальної техніки дозволяє забезпечити надійне регулювання швидкості та струму тягових електричних машин із застосуванням сучас- них елементів, ефективних як за своїми експлуатаційними так, що важливо, конструкційними показниками. Виходячи з вимог уніфікації, система керування електричними двигунами повин- на забезпечувати ефективну роботу в режимах тяги й гальмування, й відповідати конструктив- ним вимогам з мінімізацією елементів, що її складають. Отже, цифрові системи регулювання набули широкого розповсюдження, тому перспективним напрямком є дослідження таких стру- ктур, основу якого складає синтез регуляторів та законів керування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Криворізький національний університет | uk_UA |
dc.subject | двигун | uk_UA |
dc.subject | теплова напруженість | uk_UA |
dc.title | Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
local.submitter.email | bohdan.novochatsk... | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
І.В. ХРОМЕЙ, Розробка апаратної частини лабораторного стендуз імпульсним перетворювачем та тяговим електричним двигуном.pdf | 261.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.