Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973
Назва: Маркетингова стратегії у системі забезпечення конкурентоспроможності гірничо-збагачувальних підприємств
Автори: Афанасьєв, Ігор Євгенович
Афанасьев, Игорь Евгеньевич
Afanasiev, Ihor
Бурлакова, Є. С.
Полячек, К. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність
гірничо-збагачувальні підприємства
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Афанасьєв І. Є. Маркетингова стратегії у системі забезпечення конкурентоспроможності гірничо-збагачувальних підприємств / І. Є. Афанасьєв, Є. С. Бурлакова, К. О. Полячек // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.) [Електронний ресурс]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 40–42.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки успішність функціонування промислових підприємств здебільшого залежить від ефективного управління конкурентоспроможністю. При цьому, чітко визначені цілі, проведений аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища, належно розроблена та реалізована загальна стратегія підприємства, покликані забезпечити йому міцну конкурентну позицію, підтримувати, розвивати й створювати нові конкурентні переваги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєв І. Є. Маркетингова стратегія.pdf502.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.