Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєв, Ігор Євгенович-
dc.contributor.authorАфанасьев, Игорь Евгеньевич-
dc.contributor.authorAfanasiev, Ihor-
dc.contributor.authorБурлакова, Є. С.-
dc.contributor.authorПолячек, К. О.-
dc.date.accessioned2021-11-03T09:35:01Z-
dc.date.available2021-11-03T09:35:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАфанасьєв І. Є. Маркетингова стратегії у системі забезпечення конкурентоспроможності гірничо-збагачувальних підприємств / І. Є. Афанасьєв, Є. С. Бурлакова, К. О. Полячек // Сучасний менеджмент: проблеми теорії та практики : матеріали ІII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Кривий Ріг, травень 2021 р.) [Електронний ресурс]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 40–42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3973-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки успішність функціонування промислових підприємств здебільшого залежить від ефективного управління конкурентоспроможністю. При цьому, чітко визначені цілі, проведений аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища, належно розроблена та реалізована загальна стратегія підприємства, покликані забезпечити йому міцну конкурентну позицію, підтримувати, розвивати й створювати нові конкурентні переваги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectгірничо-збагачувальні підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегії у системі забезпечення конкурентоспроможності гірничо-збагачувальних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєв І. Є. Маркетингова стратегія.pdf502.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.