Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3959
Назва: Удосконалення теоретико-методичних підходів маркетингового менеджменту в інвестиційній діяльності підприємств малого та середнього бізнесу
Автори: Афанасьєв, Євген Вікторович
Афанасьев, Евгений Викторович
Afanasiev, Yevhen
Афанасьєв, Ігор Євгенович
Афанасьев, Игорь Евгеньевич
Afanasiev, Ihor
Акрам, Хамаілі
Ключові слова: теоретико-методичні підходи
маркетинговий менеджмент
інвестиційна діяльність
малий бізнес
середній бізнес
Дата публікації: 2021
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Афанасьєв Є. В. Удосконалення теоретико-методичних підходів маркетингового менеджменту в інвестиційній діяльності підприємств малого та середнього бізнесу / Є. В. Афанасьєв, М. Г. Афанасьєва, П. С. Демченко // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2021 року) : [тези]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 35–37. – Бібліогр.: с. 37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3959
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.