Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєв, Євген Вікторович-
dc.contributor.authorАфанасьев, Евгений Викторович-
dc.contributor.authorAfanasiev, Yevhen-
dc.contributor.authorАфанасьєв, Ігор Євгенович-
dc.contributor.authorАфанасьев, Игорь Евгеньевич-
dc.contributor.authorAfanasiev, Ihor-
dc.contributor.authorАкрам, Хамаілі-
dc.date.accessioned2021-10-29T08:19:50Z-
dc.date.available2021-10-29T08:19:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАфанасьєв Є. В. Удосконалення теоретико-методичних підходів маркетингового менеджменту в інвестиційній діяльності підприємств малого та середнього бізнесу / Є. В. Афанасьєв, М. Г. Афанасьєва, П. С. Демченко // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (1–31 березня 2021 року) : [тези]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 35–37. – Бібліогр.: с. 37.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3959-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectтеоретико-методичні підходиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectсередній бізнесuk_UA
dc.titleУдосконалення теоретико-методичних підходів маркетингового менеджменту в інвестиційній діяльності підприємств малого та середнього бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і адміністрування
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.