Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3928
Назва: Взаємозв'язок інновацій з системою управління витратами підприємства
Автори: Турило, Анатолій Анатолійович
Турило, Анатолий Анатольевич
Turylo, Anatolii
Ключові слова: ефективність
конкурентність
економічний та стратегічний розвиток
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДВНЗ "Криворізький національний університет"
Бібліографічний опис: Турило А. А. Взаємозв'язок інновацій з системою управління витратами підприємства / А. А. Турило // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 39. – С. 139–142. – Бібліогр.: 10 назв.
Короткий огляд (реферат): Встановлено зв'язок інновацій з системою управління витратами на промисловому підприємстві. Досліджено сучасний стан розвитку суб’єктів господарювання і доведено тісний його зв'язок з використанням інновацій у виробництві. Доведено, що інновації і їх зростаюча роль в діяльності підприємств виступають техніко-економічною закономірністю. Досліджено і розкрито зміст впливу інновацій, інноваційних заходів та інноваційного розвитку в цілому на управління та зниження витрат на підприємстві. Визначено основні принципи переходу до формування інноваційного типу розвитку підприємства. Розглянуто основні умови і шляхи конкурентного розвитку підприємства. Визначено періоди впливу інновацій на формування витрат підприємства. Доведено, що система управління витратами на підприємстві буде результативною, якщо вона гармонійно поєднується з такими важливими аспектами діяльності підприємства в цілому по удосконаленню: економічних і соціально-психологічних методів управління виробництвом; фінансово-кредитних заходів щодо залучення інноваційних ресурсів; ціноутворення; маркетингових досліджень тощо. Обґрунтовано, що система управління витратами підприємства в своїй основі повинна бути спрямована і постійно жорстко орієнтуватись на конкретного споживача, точніше на вимоги споживача щодо продукції, яку дане підприємство поставляє на ринок. Тільки комплексне і деталізоване дослідження ринку, попиту та вимог споживачів дозволить розробити ефективну систему взаємозв’язку між інноваційною політикою і політикою управління витратами на підприємстві, яка доорієнтована на ринок і забезпечить бажані для підприємства кінцеві результати його діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3928
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.