Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурило, Анатолій Анатолійович-
dc.contributor.authorТурило, Анатолий Анатольевич-
dc.contributor.authorTurylo, Anatolii-
dc.date.accessioned2021-10-25T08:02:48Z-
dc.date.available2021-10-25T08:02:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТурило А. А. Взаємозв'язок інновацій з системою управління витратами підприємства / А. А. Турило // Вісник Криворізького національного університету : зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2015. – Вип. 39. – С. 139–142. – Бібліогр.: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3928-
dc.description.abstractВстановлено зв'язок інновацій з системою управління витратами на промисловому підприємстві. Досліджено сучасний стан розвитку суб’єктів господарювання і доведено тісний його зв'язок з використанням інновацій у виробництві. Доведено, що інновації і їх зростаюча роль в діяльності підприємств виступають техніко-економічною закономірністю. Досліджено і розкрито зміст впливу інновацій, інноваційних заходів та інноваційного розвитку в цілому на управління та зниження витрат на підприємстві. Визначено основні принципи переходу до формування інноваційного типу розвитку підприємства. Розглянуто основні умови і шляхи конкурентного розвитку підприємства. Визначено періоди впливу інновацій на формування витрат підприємства. Доведено, що система управління витратами на підприємстві буде результативною, якщо вона гармонійно поєднується з такими важливими аспектами діяльності підприємства в цілому по удосконаленню: економічних і соціально-психологічних методів управління виробництвом; фінансово-кредитних заходів щодо залучення інноваційних ресурсів; ціноутворення; маркетингових досліджень тощо. Обґрунтовано, що система управління витратами підприємства в своїй основі повинна бути спрямована і постійно жорстко орієнтуватись на конкретного споживача, точніше на вимоги споживача щодо продукції, яку дане підприємство поставляє на ринок. Тільки комплексне і деталізоване дослідження ринку, попиту та вимог споживачів дозволить розробити ефективну систему взаємозв’язку між інноваційною політикою і політикою управління витратами на підприємстві, яка доорієнтована на ринок і забезпечить бажані для підприємства кінцеві результати його діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Криворізький національний університет"uk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectконкурентністьuk_UA
dc.subjectекономічний та стратегічний розвитокuk_UA
dc.titleВзаємозв'язок інновацій з системою управління витратами підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.