Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3836
Назва: Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу
Автори: Темченко, Ганна Володимирівна
Темченко, Анна Владимировна
Temchenko, Hanna
Мацур, Л. В.
Ключові слова: маркетинг
цифровий маркетинг
розвиток економіки
Дата публікації: 2021
Видавництво: Криворізький національний університет
Бібліографічний опис: Темченко Г. В. Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу / Г. В. Темченко, Л. В. Мацур // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції (1–31 березня 2021 року) : [тези]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 172–175. – Бібліогр.: с. 175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3836
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.