Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТемченко, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorТемченко, Анна Владимировна-
dc.contributor.authorTemchenko, Hanna-
dc.contributor.authorМацур, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-10-05T11:23:18Z-
dc.date.available2021-10-05T11:23:18Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТемченко Г. В. Сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу / Г. В. Темченко, Л. В. Мацур // Актуальні економіко-правові, соціальні та екологічні аспекти розвитку промисловості та суспільства : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет конференції (1–31 березня 2021 року) : [тези]. – Кривий Ріг, 2021. – С. 172–175. – Бібліогр.: с. 175.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3836-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКриворізький національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectрозвиток економікиuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку цифрового маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emaildspace_knu@knu.ed...uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.