Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Назва: Стратегія управління торговельним підприємством
Автори: Астаф'єва, Катерина Олександрівна
Астафьева, Екатерина Александровна
Astafieva, Kateryna
Адамовська, Вікторія Сергіївна
Адамовская, Виктория Сергеевна
Adamovska, Viktoriia
Ключові слова: управління торговельним підприємством
мерчандайзинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Європейська наукова платформа
Бібліографічний опис: Астаф’єва К. О. Стратегія управління торговельним підприємством / К. О. Астаф’єва, В. С. Адамовська // Theoretical and empirical scientific research : concept and trends. Participated in the Interactional Scientific and Practical Conference (Oxford July 24) : зб. наук. праць L'OGOS. – 2020. – 2 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведено окремі стратегії управління торговельним підприємством на основі мерчандайзингу. На думку авторів, саме стратегія інноваційності презентації товару у наступні роки займе провідне місце в маркетингу. Отже, у наступних роботах доцільно її розглянути більш детально.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.36074/24.07.2020.v1.30
http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.