Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАстаф'єва, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorАстафьева, Екатерина Александровна-
dc.contributor.authorAstafieva, Kateryna-
dc.contributor.authorАдамовська, Вікторія Сергіївна-
dc.contributor.authorАдамовская, Виктория Сергеевна-
dc.contributor.authorAdamovska, Viktoriia-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:02:32Z-
dc.date.available2021-10-01T09:02:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАстаф’єва К. О. Стратегія управління торговельним підприємством / К. О. Астаф’єва, В. С. Адамовська // Theoretical and empirical scientific research : concept and trends. Participated in the Interactional Scientific and Practical Conference (Oxford July 24) : зб. наук. праць L'OGOS. – 2020. – 2 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.36074/24.07.2020.v1.30-
dc.identifier.urihttp://ds.knu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3799-
dc.description.abstractУ роботі наведено окремі стратегії управління торговельним підприємством на основі мерчандайзингу. На думку авторів, саме стратегія інноваційності презентації товару у наступні роки займе провідне місце в маркетингу. Отже, у наступних роботах доцільно її розглянути більш детально.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЄвропейська наукова платформаuk_UA
dc.subjectуправління торговельним підприємствомuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.titleСтратегія управління торговельним підприємствомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
local.submitter.emaillanabasca@gmail.comuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, організації та управління підприємствами
Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.